Kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei? Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: „Iš ko mes uždirbame?“ ir „Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?“ Tačiau dažna organizacija „pamiršta“, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas „aplipdomas“ kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus. Dirbtuvių programa:
Dirbtuvės yra praktinės ir skirtos: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams. Dirbtuvėse yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Dirbtuvės ypač efektyvios dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės. Lektorė: MB „Decreo“ bendrąįkūrėja Inga Uus. Dirbtuvės Kauno MTP bendruomenės nariams nemokamos, tačiau būtina registracija (šio puslapio kairėje). |