Vartotojai tapo lengviau pasiekiami, bet jų aktyvumas vis labiau mažėja. Ką daryti jei dėl didelio informacijos srauto Jums vis sunkiau atkreipti į save dėmesį ar motyvuoti vartotoją domėtis Jūsų prekėmis ar paslaugomis? Šį kartą seminare kalbėsime apie vartotojų motyvaciją vartoti: kokie įrankiai skatina apetitą?
I dalis:
Prof. Rimantas Gatautis pristatys vieną iš perspektyvių ginklų kovai dėl vartotojų įsitraukimo - sužaidybinimo (angl.gamification) koncepciją. Sužaidybinimas siejamas su žaidimo elementų panaudojimu nežaidybinėse situacijose – įmonės kontekste tokiose veiklose kaip vartotojų įtraukimas, darbuotojų motyvacija, vartotojų ir darbuotojų edukacija, inovacijų valdymas, asmeninis tobulėjimas ir kitose. Tyrimai rodo, jog sužaidybinimas skatina vartotojų vidinę motyvaciją, dalyvavimą bei sukuria geresnę patirtį vartotojams. Šie sužaidybinimo teikiami privalumai yra naudingi įmonėms, nes skatina aktyvesnį vartotojų įsitraukimą per dažnesnes ir ilgesnes sąveikas. Tokio pobūdžio sąveikos sudaro prielaidas ilgalaikių santykių plėtojimui.
II dalis:
Trys marketingo vadovai pristatys realiai įgyvendintas sužaidybinio marketingo kampanijas.
Pranešėjai:
Prof. Rimantas Gatautis yra KTU Marketingo katedros profesorius bei Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius. R. Gatautis yra publikavęs daugiau nei 50 mokslinių publikacijų po daktaro disertacijos gynimo, kurios referuojamos tiek Mokslinės informacijos instituto (ISI) duomenų bazėse, tiek Lietuvos mokslo tarybos patvirtinto sąrašo tarptautinėse duomenų bazėse. Dabartiniai prof. R. Gataučio tyrimai susiję su informacinių ryšio technologijų poveikiu įmonių transformacijai, socialiniu-ekonominiu IRT poveikiu, žiniomis pagrįstomis inovacijomis, klasterizacija.
Praktinį pavyzdį demonstruos Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ Komunikacijos vadovė. Vaistinė jau seniai nebėra ta vieta, į kurią užsukama tik susirgus. Kai tikslas – tapti Sveikatos ir grožio partneriu, ieškoma, kaip tai padaryti priimtiniausiu klientams būdu. Ir čia gimsta Didysis savijautos testas ir 21 dienos iššūkiai (pažiūrinėkit jauskitesgerai.lt). Kodėl taip, kaip per keliolika dienų sulaukė 112 tūkst. unikalių dalyvių, kiek tai kainavo ir ką darytų kitaip, papasakos „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė.
Renginį organizuoja LiMA, Lietuvos marketingo asociacija.