Nori sukurti įsimenamą produkto pakuotę ar reklaminį plakatą, efektyvų tinklalapį, sužinoti apie pirkėjų elgesį prekybos centruose renkantis norimą produktą – ateik ir sužinok, ką gali pati naujausia įranga.
Viena moderniausių žvilgsnio sekimo įrangų yra skirta:
Laboratorijoje esanti įranga leidžia nustatyti žmogaus dėmesio taškus, kai sudaromas dėmesio karštųjų taškų žemėlapis, kuris leidžia nustatyti, į kurias vietas daugiausiai nukreipiamas dėmesys.
Tokie tyrimai padeda nustatyti ar sukurtas reklaminis maketas, tinklapis ar produkto pakuotė efektyviai atkreipia vartotojo dėmesį ir kur tiksliai jis tą dėmesį koncentruoja.
Ši laboratorija turėtų būti aktuali komunikacijos, reklamos gamybos, interneto tinklalapių, informacinių portalų, žiniasklaidos planavimo agentūroms.
Norinčius dalyvauti kviečiame registruotis šone esančioje formoje. Registracija būtina.