Kas svarbu parduodat produktą ar paslaugą – laužo galvas tiek pardavimų vadybininkai, tiek marketingo specialistai. Nuo ko pradėti ir planuoti šį procesą – jau rytoj sužinosime #6 mokymų ciklo „Tobulink verslą arba mirk“ seminare jaunoms įmonėms su lektoriumi Donaldu Duškinu.
--------------------------
#6 Mokymų programa:
9.15 – 9.30 Registracija
9.30 – 11.00 Pardavimo rezultato sudedamosios: kiekybė, kryptis, kokybė.
Pardavimo procesas:
Ideologija
Klientų paieška
11.00 – 11.15 Kavos pertrauka
11.15 – 12.45 Pardavimo procesas:
„Šaltieji ryšiai“
Kontakto užmezgimas
Informacijos surinkimas
Argumentų pateikimas
12.45-13.30 Pietų pertrauka
13.30-15.00 Pardavimo procesas
Informacijos surinkimas
Papildomos vertės sukūrimas
15.00 – 15.15 Kavos pertrauka
15.15 – 16.45 Pardavimo procesas:
Sandorio baigimas
Tolimesnis bendravimas su klientu
Veiksmų analizė
Tolimesnių veiksmų planas.
16.45 Klausimai – atsakymai. Pabaiga
Lektorius: Donaldas Duškinas, konsultantas-treneris, turintis 12 metų asmeninio tobulėjimo, kūrybiškumo ir inovacijų, komandos formavimo, aktyvaus pardavimo, sėkmingų derybų, efektyvaus pristatymo (viešojo kalbėjimo), laiko planavimo, streso valdymo ir pan. mokymų vedimo patirtį.
Mokymų laikas: 09:15 - 13:00 val.
--------------------------
Mokymai vyks: Kaune, Breslaujos g.3B, Konferencijų salė (II aukštas)
Renginys nemokamas. Mokymų ciklas iš dalies finansuojamas projekto „I-BIS“ lėšomis. Šio projekto tikslas – išanalizuoti įvairias startuolių vystymosi ir augimo koncepcijas, taikyti praktinius būdus darniam jų augimui užtikrinti.