#7 Mokymų programa:
9.15 – 9.30 Registracija
9.30 – 11.00 Eksporto marketingo etapai ir veiksmai
Eksporto galimybių įvertinimas
Rinkos tyrimo pagrindimas, atrankos metodai
Rinkų reikalavimai (formalūs, neformalūs)
11.00 – 11.15 Kavos pertrauka
11.15 – 12.45 Kultūrinių skirtumų ir komunikacijos svarba
Eksporto veiksmų eiga ir nuolatinis atnaujinimas pagal besikeičiančią situaciją rinkoje
Informaciniai šaltiniai, siekiant įgyvendinti potencialių partnerių paiešką
12.45 – 13.00 Klausimai – atsakymai. Pabaiga
Lektorius: Sigitas Brazinskas – tarptautinės plėtros ekspertas, bendradarbiauja su Lietuvos ir užsienio kompanijomis, joms plečiantis į įvairias rinkas bei kuriant ir įgyvendinant rinkodaros ir plėtros planus, teikia konsultacijas ir rekomendacijas tobulinimui ir konkurencingumo didinimui, veda mokymus, dirba tarptautinių organizacijų ir kompanijų vykdomuose projektuose, atlieka tyrimus. Ilgalaikė praktinė patirtis Skandinavijos regione (Švedija, Danija, Norvegija), plečiant verslo ryšius tarp šio regiono ir Lietuvos įmonių.