Šiandien Kauno MTP vyko tretieji „Inovatorių pusryčiai“. Šįkart pasidalinti patirtimi tema „Jauno verslo ir korporacijos sinergija – misija įmanoma?“ pakvietėme „ACME Europe“ komandą. Išmaniųjų įrenginių aksesuarų pardavimų srityje veikianti įmonė pristatė savo veiklą ir įžvalgas, kurios padeda atsirasti ir išlikti norimose Vakarų Europos rinkose.
Savo namų rinka Baltijos šalis vadinančios įmonės komanda teigė kurianti verslo planą kiekvienam produktui – būtent tai leidžia ugdyti vadinamąjį „devintąjį jausmą“, kai galima nuspręsti ar produktas sulauks pasisekimo. Europiečiams sekant išmaniųjų įrenginių madas, kartais svarbu „išlaukti“ savo produktų populiarumo augimo arba imtis įvairių marketingo priemonių. Atstovai paminėjo pavyzdžius, kai stovint vietoje dronų pardavimams priimtas spendimas juos pristatyti vaizdo įrašų formatu sulaukė neįtikėtino pardavimų pagyvėjimo.
Kita svarbus aspektas siekiant užkariauti Vakarų Europos rinkas – nepamiršti, kad jos imliausios „startup“ stadijos naujovėms. Tokiose rinkose testuojami nauji gaminiai turėtų būti sukurti laikantis minimalių sąnaudų – nauji, dar niekur nematyti jie turės gerokai didesnį pasisekimą sėkmės atveju, o nesulaukus susidomėjimo jų atsisakyti nebus taip skausminga, kaip itin kruopščiai ištobulinto produkto.
Kartu su „ACME Europe“ komanda apie produktų pristatymą rinkoms diskutavo ICT įmonės ir jauni verslai „Gloobe“, „Sonaro“, „Icy365“, „Cargoly“, „Fidens“, „Idenfy“, „Inovacijų alėja“, „Lygio“, „Codum.io“ ir kiti kūrėjai. Kauno MTP inovacijų bendruomenės atstovai taip pat pristatė navigacinį / taktinį įrenginį buriuotojams „SailRacer InkDisplay“, rankų drebėjimą mažinantį „ViLim Ball“ kamuoliuką ir kitus savo produktus, teikiamas IT paslaugas bei galimybes kurti mobiliąsias aplikacijas.