Birželio 12 d. sukvietėme jaunus verslus į „Santakos“ slėnį, kur vyko konferencija ir dirbtuvės „Startup Summit Kaunas“. Kalbėjome apie degalus verslo vystymui: pasiruošimą susitikimui su investuotojais, namų darbus rengiant verslo strategiją, pirmųjų klientų pritraukimą ir savo įvaizdžio kūrimą medijose.
„Startup Lithuania“ vadovė Roberta Rudokienė pristatė startuolių kūrimo tendencijas Lietuvoje. Inovacijų sistemos žemėlapis rodo augantį verslo susidomėjimą siūlyti fintech paslaugas, prie to prisideda ir blockchain technologijų plėtra, atidarytas tarptautinis blockchain technologijų centras sostinėje.
IBIS iniciatyvos dėka, kurią pristatė šio projekto koordinatorius dr. Gunnar Mallon iš Šefildo universiteto vadybos mokyklos (Jungtinė Karalystė), galėjome sukurti gaires jauno verslo inkubatoriams.
Danų įmonės „D2i“ vyresnysis konsultantas Thomas Holst Madsen pakvietė renginio dalyvius pristaikyti design thinking metodiką savo verslo planui kurti. Susitelkimas į vartotojo patirtį, į tai, kas patrauklu, patogu ir estetiška klientui, gali padėti ne tik išsiskirti iš konkurentų, bet ir tapti trokštamu verslu.
Konferencijos metu taip pat devynios iš anksto atrinktos startuolių komandos pristatė savo verslo idėjas nuo robotikos sprendimų iki blockchain technologijų. Komandų prezentacijas vertinęs „Evergrowth.io“ partneris Arvydas Bložė vėliau dalijosi patarimais, į ką turėtų koncentruotis jaunas verslas, siekiantis investuotojų dėmesio.
Septynis žingsnius, vedančius į sėkmingus pirmuosius pardavimus, susirinkusiems pasiūlė kitas „Evergrowth.io“ partneris Jean-Baptiste Daguené. Tobulinti juos, klausytis kliento, išgirsti jo poreikį ir pasiūlyti jam vertę suteikiančius problemos „nuskausminamuosius“ yra gero pardavėjo strategija, auginanti verslą.
Kaip tapti matomam tarptautinėje žiniasklaidoje, patarimais dalijosi Laura Kornelija Inamedinova, „LKI Consulting“ įkūrėja ir marketingo ekspertė. Pranešėja akcentavo ryšių su žurnalistais svarbą ir gebėjimą savo verslo pasiekimus pristatyti per medijoms patrauklių žinių prizmę.
Savo sėkmės istoriją rinkai pasiūlius minimalios vertės produktą (MVP) papasakojo Kauno MTP įsikūrusios įmonės „Fidens“ vadovas dr. Mantas Venslauskas. Jo sukurtas Vilim Ball kamuoliukas, mažinantis rankų drebėjimą ir artrito sukeliamus skausmus, sulaukė susidomėjimo JAV ir Europos rinkose. Gyva patirtis ir pranešėjų įžvalgos dalyviams padėjo susikurti įvairialypį verslo pradžios rinkinį – nuo ko pradėti kuriant savo startuolio sėkmės istoriją.
![]() ![]() |