Gegužės 10 d. Kauno MTP vyko #6 verslumo įgūdžių tobulinimo mokymų ciklo „Tobulink savo verslą arba mirk“ susitikimas su lektoriumi Donaldu Duškinu. Šįkart jaunų verslų atstovai gilinosi į efektyvų verslo projektų įgyvendinimą – buvo analizuojamas aktyvių pardavimų modelis, atliekamos praktinės pasiruošimo „šaltiesiems skambučiams“ užduotys.
Žingsnis po žingsnio D. Duškinas pristatė pardavimo proceso etapus – nuo klientų analizės iki tolimesnių ryšių su jais palaikymo. Lektorius pabrėžė pirmojo kontakto užmezgimo svarbą. Kliento susidarytas įspūdis apie verslo atstovą gali lemti net iki 90 proc. tolimesnio sandorio sėkmės. Išskirtinis dėmesys pirmo susitikimo metu tenka neverbalinei kūno kalbai.
„Formuojant klientų lūkesčius ypač svarbios vadinamosios Halo efekto komponentės. Kaip įmonės produktą vertins klientas, daugeliu atvejų priklausys nuo verslo atstovo, su kuriuo teko bendrauti. Net jei įmonės žinomumas nėra didelis, o apie kuriamo produktų kokybę trūksta informacijos, geras atstovas, gebantis sukurti tvarų ryšį su klientu, padidins tiek įmonės žinomumą, tiek prisidės prie palankaus produktų vertinimo“,- pastebi D. Duškinas.
Mokymuose dalyvauja daugiau nei 15-os Kauno mokslo ir technologijų parke įsikūrusių jaunų įmonių atstovai, tiesiogiai susiduriantys su neseniai sukurtam verslui tenkančiais iššūkiais. Įmonių atstovai susipažįsta su pagrindiniais jauno verslo auginimo etapais, tobulina savo profesinius ir socialinius įgūdžius bei kompetencijas. Mokymai iš dalies finansuojami projekto „I-BIS“ lėšomis. Šio projekto tikslas – išanalizuoti įvairias startuolių vystymosi ir augimo koncepcijas, taikyti praktinius būdus darniam jų augimui užtikrinti.