Šiandien vyko antrasis verslumo ugdymo mokymų ciklo startuoliams susitikimas „Tobulink verslą arba mirk“ su lektore Inga Uus. „Išteklių ir gebėjimų vertinimas: strateginis marketingas“ susitikimas kvietė pažvelgti į verslo vystymą iš marketingo perspektyvos – kodėl verslas anksčiau ar vėliau privalo planuoti ir vykdyti plėtrą įterpdamas marketinginius veiksmus, net ir atsidūręs komforto zonoje, kurią palaiko stabili apyvarta.
Susitikimo metu jauno verslo atstovai susipažino su verslo dalininkų interesų matrica, padedančia išsigryninti santykius su investuotojais ar verslo bendrakūrėjais. Nubrėžtos dalininkų įtakos sferos ir santykiai leidžia produktyviau planuotis verslo augimą ir kurti tvaresnę vystymosi strategiją. Mitas, kad ne visoms įmonėms reikalinga augti, lektorės nuomone, gajus tik dėl nežinojimo ir augimo priskyrimo išskirtiniams plėtros etapams. „Visais atvejais, verslui būtina augti, keistis ir prisitaikyti prie verslo aplinkos pokyčių. Geriausiai tai darantys sugeba išlikti rinkos lyderių gretose ir neatsidurti nišos periferijoje“, – pastebi Inga Uus.
Marketingo ekspertė taip pat pristatė organizacijos kultūros tinklo modelį, kuris atlieka svarbų vaidmenį siekiant pokyčių organizacijoje ir vertinant gebėjimus. Vėliau dalyviai susipažino su rinkos ir konkurentų tyrimu marketinge – kaip susidaryti planą ir ko imtis norint išanalizuoti savo verslo segmento galimybes. Praktiniai patarimai leido susirinkusiems dalyviams apgalvoti savo vykdomas konkurentų pažinimo strategijas.
Mokymų ciklas iš dalies finansuojamas projekto „I-BIS“ lėšomis. Šio projekto tikslas – išanalizuoti įvairias startuolių vystymosi ir augimo koncepcijas, taikyti praktinius būdus darniam jų augimui užtikrinti. Projekto tikslinė grupė – startuoliai, verslo inkubatorių bei kitų verslo paramos institucijų atstovai. Naujienas galite sekti FB paskyroje .