Kauno mokslo ir technologijų parkas kartu su Lietuvos kaimo turizmo asociacija rugsėjo 18 d. organizavo konferenciją apie internetinį marketingą „Turizmas myli IT“. Kaimo turizmo verslo atstovus, turizmo ir rekreacinių paslaugų aukštųjų mokyklų studentus ir dėstytojus pritraukęs renginys kvietė pritaikyti naujausias rinkodaros tendencijas patrauklaus įvaizdžio internete kūrimui ir išbandyti jėgas kūrybinėse dirbtuvėse.
Pagrindinis konferencijos pranešėjas IT projektų vadovas ir kelionių entuziastas Aidas Jarušaitis pristatė pagrindinius patarimus, kaip kurti efektyvesnes marketingo strategijas ir tam pajungti internetinę svetainę. Išmaniųjų keliautojų brėžiami poreikiai formuoja naujas tendencijas – socialiniai tinklai ir apgalvota reklama juose, naudingi pasiūlymai keliaujantiems, pateikiami čia ir dabar keičia turizmo sektorių. Vėliau konferencijos dalyviai išbandė įgytas žinias „Booking.com“ , „Atostogoskaime.lt“ platformų kūrybinėse dirbtuvėse. Specialioje sekcijoje buvo pristatyta „E-KITour“ platforma, padedanti sukurti internetinio marketingo strategiją.
Susidomėjusiems – Aido Jarušaičio pranešimo medžiaga. Konferencija iš dalies finansuota Erasmus+ projekto Nr. 2015-1-LT01-KA202-013399 „E-KITour“ lėšomis.
![]() |
![]() |